2011. április 24., vasárnap

Tűzvirág




Sok blogon láttam már ezt a szép kis virágot(Orsina mintája/ötlete alapján elkészítve) ..és én is nagyon szerettem volna egy ilyet...de nem nagyon mertem hozzáfogni..mert igazából nem tudom hogyan is kell elkészíteni...így ez a virág is kép a lapján készült....hát nem lett annyira szép mint szeretném..mármint fűzésben..sőt nem is bizti hogy így kell csinálni... de majd legközelebb:D Egy olyan láncot tervezek hozzá, mint amilyen a masnis láncom is..de egyenlőre még nem volt időm..meg még a lencsés nyakláncot is meg kellene fűzni...szóval..van mivel foglalkozni :)

 Utólag is elnézést szeretnék kérni Orsitól..mert Ági írta nekem kommentben hogy ez eredetileg az ő kis mikulásvirága :)..sajnos elfelejtettem beleírni a megjegyzésben hogy nagyon köszönöm neki a szép kis képeket...mert hát mindig annyit beszélek a lényeg meg kimarad:( és most tényleg lelkiismeret furdalásom van emiatt mert tudom hogy nem szép dolog lenézni ezeket a dolgokat pláne ha nem jelenik meg a név akitől származik..remélem nem haragudtok..pláne nem Orsi..mert tényleg nem szerettem volna csak úgy kihagyni:) Úgyhogy elnézést kérek:(

Jahj..és megtaláltam egy fényképemet ami teljesen hasonlít erre a virágra :D

7 megjegyzés:

Kritti írta...

Csodálatos szépséges virág!!!! Gratulálok!

Ági írta...

milyen szép tavaszias színek! ez véletlenül nem Orsina mikulásvirága? :)

Nojcsi37 írta...

Kedves Ági!

DE...igen Orsi képei szolgálták elsősorban a mintát és segítettek abban hogy nekem is legyen egy ilyen szépségem...sajnos nagyon gyorsan kellett feltennem ezt a megjegyzést..és kihagytam az inspiráló..és segítő képszerző nevét...aki ez esetben ORsi! már írtam is egy bocsánatkérést a megjegyzésben..és itt is szeretnék elnézést kérni...nem volt szép hogy kihagytam...de tényleg véletlen volt:( remélem nem haragszik senki..de persze nem lett azért olyan szép mint az övé..még van mit csiszolni rajta:D É nagyon köszönöm hogy szóltál hogy ezt a fontos dolgot kihagytam...nah meg persze a kedves szavakat is..és tényleg bocsánat! és még egyszer köszönöm!

Orsi írta...

Semmi gond nincs, nem haragszik senki sem! :)))) Gyönyörű lett, kíváncsi leszek majd a láncra is, majd mutasd meg!!!!!

Panka gyöngye írta...

Találó nevet kapott:)Szerintem nagyon szépen megfűzted:)Jövök majd megnézni,hogyan varázsolsz majd belőle ékszert:)Idáig nagyon tetszik!:)

Nojcsi37 írta...

köszönöm szépen a dicsérő szavakat.)

Timike írta...

Gratulálok én is, csodaszép.