2011. március 18., péntek

Szitakötők a tó felett..




Ezt a nyakláncot még a szünet alatt kezdtem el fűzni..de csak tegnap sikerült véglegesítenem.Az újdonság benne a Belisama bogyók amiket most próbáltam ki és nagyon tetszett ez a féle fűzési mód..így szerintem máskor is fűzök még mert jó hogy nem csak a campossal tudom a nyakit kiegészíteni :) A virág pedig az egyik kedvenc formám..és szerintem sok mindenben jól mutat! Még lehet hogy kiegészítem valamivel..nekem olyan kicsit hiányos lett :( de majd meglátjuk! :) és rájöttem arra is hogy a kis virágos fülim pont illik hozzá.. :)

6 megjegyzés:

kkati írta...

Nagyon szép lett. A bogyók is klasszak, a virág is szuper. Nagyon ügyes vagy.

Nojcsi37 írta...

Köszönöm szépen:)

Piky73 írta...

Nagyon összehangolt szépség!!!

Nojcsi37 írta...

köszönöm szépen! :D

Tündigyöngy írta...

Nagyon szuper, légies, finom ékszer lett!!!!

Nojcsi37 írta...

Köszönöm!:D