2011. március 19., szombat

Aminek a sorsa még kétes...

ezt a virágocskát tegnap este készítettem..igazából csak azért mert Pankánál olyan szépségeket láttam hogy azok megihlettek..és ez úton is köszönöm neki a mintát..nagyon jó..érthető kis minta. A probléma csak annyi hogy nem nagyon vagyok megelégedve a fűzésnek a szépségével..meg sajnos a kis rivoli is kiesett egyszer...nem tudom igazából van-e erre megoldás..vagy ennél jobban nem lehet belefogni a kis követ..de ha valakinek van egy ötlete vagy jól bevált módszer szívesen fogadom a tanácsokat. Eredetileg  a virágos fülim gyűrűje lett volna de mivel nem igazán vagyok megelégedve vele valószínűleg lebontom.




 és egy talán jobb kép a fülbevalóról..mert szóltatok h nemigazán jó a háttér :)

8 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Szerintem formás lett és a színe is tetszik:)Miért esik ki a rivoli?Gondolom azért hozzárögzíted a damillal a foglalatot a gyöngyszemekhez?:))Vagy nem??A bontással kapcsolatosan én nem bontanám:)Bár már lehet elkéstem ezzel.)

Nojcsi37 írta...

Kedves Panka!
Sajnos az az igazság hogy úgymond autodidakta módon próbálom elsajátítani a különböző technikákat..aztán amikor mondjuk össze kell fűzni vmit..akkor kitalálom hogy lenne jó..később pedig kiderül mégsem jó..hanem egy másik technikával kellett volna..amit addig nem ismertem:( Általában képek után próbálok fűzni..és sajnos be kell vallani..még nagyon hiányos a tudásom a többi gyöngyöshöz képest..hát sajnos most is ez történt..nem igazán tudtam hogy a foglalatot is kell rögzíteni..még soha nem fűztem ilyet :( de köszi a segítséget..még gondolkodom hogyan csinálhatnám meg. De így most már tuti hogy le kell bontanom.. :)De mindenképpen próbálkozom..mert nagyon jó ez a kis minta:D

Piky73 írta...

Számomra nagyon kis aranyos :)

Timike írta...

Nekem is nagyon tetszik én sem bontanám le, igy van jól, ahogy van.

Nojcsi37 írta...

Köszönöm szépen nagyon aranyosak vagytok..csak sajnos technikai hiányosságaim miatt le kell bontanom..de majd újra megfűzöm...tudjátok addig úgysem nyugszom amíg meg nem fejtek vmit:)

Panka gyöngye írta...

Szia Nojcsi:)
Remélem nem bántottalak meg,én is így tanultam a gyöngyfűzést,képeket vizslatva...sokat bontogatva...úgyhogy tudom milyen cipőben jársz...Soha nem jártam egy tanfolyamon sem,mindent a társaimtól láttam és sok bontogatás után jöttem rá én is mit hogyan is csináljak....
Ha bármiben segíthetek neked nagyon szívesen teszem,keress meg bátran:)))Gyönyörű precízek az ékszereid,úgyhogy szerintem jó úton jársz(jártok),de mint írtam,ha egy segítő kézre van szükséged,vagy ha olyanba fognál,amivel még nem találkoztál szólj nyugodtan.(horgolni,gyurmázni,freeformozni,lámpagyöngyöt készíteni én sem tudok:(és biztos számos dolog van még,amit nem...mindig tanulunk hol magunktól,hol egymástól...
További sok szépséget kívánok a jövőben is...

Nojcsi37 írta...

Kedves Panka!
Jaj..dehogyis bántottál meg..sőt nagyon sokat segítettél abban hogy tovább fejlődjek...hiszen csak a hibáiból tanul az ember! :D Ha nem szólsz valószínűleg a mai napig nem tudnám mi volt a hiba...szóval külön köszönöm a SEGÍTSÉGET!!! Nagyon aranyos vagy és köszönjük szépen a nagyon kedves szavakat! Nagyon ügyes, kreatív és tehetséges gyöngyös vagy..pláne most hogy tudom hogy egy cipőben járunk:D és külön öröm hogy látom..valaki így is olyan ügyes lehet mint te..mostanság nagyon sokszor látogatok el hozzád..különösen inspirálóak a gyönyörűségeid! Köszönöm a felajánlást! nagyon aranyosak ezek a gyöngyösök! nagyon jól esik hogy sokan felajánlják a segítségüket..! ha végleg szakad minden nagyon köszönöm hogy nálad is találhatok segítséget! (sok kedves gyöngyös mellett! :D nem szeretnék azonban a terhetekre lenni..mert tudom mennyire drágák a minták..és mennyire nehéz elsajátítani valamit...de nagyon köszönöm tényleg hálás vagyok a kedvességedért:D és tényleg nem haragudtam meg! nagyon köszönök mindent
további szép napot..és sok szép ékszert kívánok neked:D

Panka gyöngye írta...

Örülök a soraidnak:)))
ÉS....Ne érezd soha tehernek,nekem nem az,szívesen segítek,ha tudok bármiben....