2011. március 7., hétfő

Ananászkarikák..

végre jutott egy kis időm fűzögetni....úgy látszik bármit szeretnék ki kell írni a blogomra...pávatollat is azután tudtam szerezni hogy kiírtam ide..és lencsét is csak ezt követően sikerült szereznem...sokat szenvedtem vele..mert volt h a 15/0-ás túl nagy vagy túl kicsi volt..de végül sikerült elkészíteni Lencsit a lencsét.. :) a fölső képek a hátulját az alsók pedig a tetejét mutatják..szerettem volna bogyókat hozzá..meg egy kicsit kiegészíteni..de sajnos időhiány miatt csak erre futotta.. :(

7 megjegyzés:

Zsófi írta...

Hú ez nagyon szuper, csodás ez a szín kombínáció!

Timike írta...

Nagyon ügyes, nagyon szép, jók a szinei, magában is megállja a helyét.

Nojcsi37 írta...

Köszönöm szépen nagyon aranyosak vagytok!

Piky73 írta...

Oh, de nagyon jó!!!!

Zöldgyöngy írta...

A te lencséd is nagyon mutatós lett! :)

Mia írta...

nagyon szép lett! Megkérdezhetem, hogy hol tettél szert a lencsére? hasonló projekten töröm a fejem, csak nem sikerült szereznem...

Nojcsi37 írta...

köszönöm szépen mindenkinek!
MIA!
Az az igazság hogy a lencsét hihetetlen módon sikerült beszereznem...már nagyon régen szerettem volna én is de sehol sem találtam..végül itt nálunk Balassagyarmaton egy eldugott kis boltban találtam lencséket..de sajnos nem tudom honnan hozták..de ajánlom neked hogy nézz be ilyen varróboltba..ahol fonalak meg ilyesmik vannak..mert én is ott találtam..remélem tudtam valamit segíteni :)