2011. február 18., péntek

Újabb díjátadás! :D

Most a "LIEBSTER BLOG" díjamat szeretném továbbadni...egyrészt minden követőmnek aki csak szeretné...de mivel a játékszabályban benne van hogy meg kell neveznem konkrét blogosokat ezért most megteszem: 

1. Kriszalkot : nagyon tehetségesnek tartom kitűnő színeket használ..remekül bánik a formákkal..és nagyon szépen, tisztán dolgozik! Gratulálok! :D

2. Kaszilava: nagyon ügyes és szép munkái vannak! Gratulálok!


3:Kkati: nagyon szép dolgokat készít..és mind olyan nagy.. :D nagyon szép tiszta egyszerű..és mégis meghökkentően bonyolult munkák! Gratulálok!

Remélem örömet szereztem nektek..és titeket is megismernek majd ..mert nagyon ügyik vagytok! :D

7 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
kkati írta...

Elállt a lélegzetem.Ez az első díj, amit kaptam.Már annak is nagyon örülök, amikor valaki megjegyzést hagy, de hogy még egy díjat is kaptam!Köszönöm, köszönöm,köszönöm...Igazán nagy örömöt szereztél.

Nojcsi37 írta...

nagyon szívesen..ez tulajdonképpen a te érdemed..nagyon szép dolgokat készítesz amitől meg nekem állt el a lélegzetem.. :D Örülök hogy sikerült ilyen nagy örömet szereznem...(én is nagyon örültem a díjnak :D )..elvégre ez volt a célom..csak folytasd tovább a gyöngyözést..mert szerintem nagyon ügyes vagy.. :D

kriszalkot írta...

Nagyon szépen köszönöm, meglepődtem, mert még nagyon kezdő vagyok ebben a gyönyörű önkifejezési módban. Hát nem is tudom mit modjak. :-) Köszönöm még egyszer. Szép napot!

Nojcsi37 írta...

kedves Krisz! nagyon szívesen adtam át neked is a díjat mert nagyon tehetséges vagy és gyönyörű dolgokat készítesz..csak így tovább :)

Kántorné Szilvi írta...

Kedves Nojcsi!
Köszönöm szépen a díjat én is!
Ugyanazt tudom elmondani, amit KKati írt. Nagy örömet szereztél vele!
Most nekünk is 3 emberkének tovább kéne adni?
És nagyon ügyes anyukád van, üzenem neki, nehogy abbahagyja!
Köszi, puszi: Kaszilva

Nojcsi37 írta...

kedves Szilvi..örülök hogy neked is ilyen örömet szerezhettem..elméletben igen..tovább kell adnod 3-5 blogosnak..de én már láttam olyat is hogy valaki pl:minden követőjének továbbadta.. :)köszönöm a bíztatást ..átadom anyumnak remélem tartja magát hozzá..neked pedig további sikeres alkotást kívánok! :D