2011. február 11., péntek

Újabb díj! :D




Nagyon nagyon örülök ennek a díjnak is..nem is gondoltam volna hogy mostanság ilyen nagy meglepetések fognak érni! nem is tudtam még igazából felfogni! Nagyon köszönöm  mindenkinek ezeket az aranyos gesztusokat...tényleg nagyon jól esik és teljesen meg vagyok lepődve! ezt az új kedves kis díjat Lénától kaptam ..és nagyon köszönöm neki hogy gondolt rám!  Sajnálattal olvastam hogy befejezi a gyöngyözést  :( de persze megértem ...nekem is nagy probléma a gyöngyök ára :( A játékszabályokhoz mérten tovább fogom adni hogy más is örülhessen...de sajnos egyenlőre nincs sok időm.. :( De igyekszem! :)

A szabályok a következők:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Igyekszem megcsinálni mindezen pontokban foglaltakat :) és kutakodom hogy kinek szerezhetnék örömet!
Nagyon köszönöm még egyszer, nagyon kedves vagy Léna!

Nincsenek megjegyzések: