2010. december 5., vasárnap

Egy kis ízelítő..





Nincsen túl sok időm mostanában sem a bloggal törődni sem fűzni..amit nagyon sajnálok :( Régóta megkezdett "projektek" alapanyagait tudom így csak megmutatni....de még egyet így sem tudtam lefényképezni :(

Ez a virág mintás bogyó már nagyon régen tervbe volt véve de a tanulás és a folyamatos rohanás miatt teljesen megfeledkeztem róla. Elég "göcsörtös" út vezetett a végső kivitelezésig ugyanis az eredeti minta megtalálása sem volt kis idő...hát még teljesen magamtól kitalálni egy új mintát..ugyanis az eredetiből a virág mintán kívül semmit nem lehetett látni..:( 3x kezdtem el..majd hosszas számolgatások után 4x-re sikerült. Nem tudom ..annyira nem lett szép ráadásul mintha a gyöngyök is feszülnének rajta..már nem tudom hogy hogyan lenne teljesen jó..de majd még kísérletezem..egyenlőre maradok ennél a mintánál..:) A nyaklánc (nem tudom mikor lesz kész) valószínűleg egész egyszerű lesz..de igazán még nem gondolkodtam el rajta. Olyan sok szép bogyót láttam és ez valahogy nem olyan jó..:(



Ezeket a bogyikákat anyum készítette. Már nagyon régen tervezett egy kékes összeállítást de valahogy a színek kiválasztásánál mindig elkalandozott! :) De most az eredeti tervnél maradva megfűzte őket itt..és még valószínűleg további testvérkéi is születnek majd. :) A nagy bogyó mintáját teljesen fűzés közben találta ki..nekem speciel eszembe sem jutott volna..nagyon tetszik....Jaj és a nyaklánc ha kész lesssz a rideg gyilkos nevét fogja viselni ugyanis még bogyó anyumat és engem sem viselt meg és készített ki ennyire....legalább az eredeti fűzési idő 2x-esét szenteltük neki...egy biztos  EGY GYILKOS időszak volt!! DE legyőztük .)

Nincsenek megjegyzések: