2010. december 17., péntek

Ajándékba....

Először is szeretném megköszönni mindenkinek aki regisztrált hozzám rendszeres olvasónak!! nagyon kedvesek vagytok!! Szerettem volna a blogokba megjegyzéseket írni..és én is szerettem volna regisztrálni nálatok..de sajnos nem volt időm és a gépem sem jó!! De majd szünetben!! A blogok nagy részét már meglátogattam és nagyon szép dolgok vannak ott...úgyhogy innen is küldöm mindenkinek a dicsérő szavakat!!
Még egyszer köszönöm!! 

A mostanában elkészült újdonságok közül való ez ITT:












Ez a szett egy nagyon kedves tanáromnak készült karácsonyi ajándék gyanánt. Reméltem hogy tetszeni fog mert kicsit aggódtam a színek miatt..ráadásul az ihlet is kicsit nehezen jött...:) De végül sikerült és remélem hogy sok örömet fog még szerezni viselőjének :D 

Nem szoktam ennyi képet felrakni de anyum azt mondta idézem:"nagyon sok képet csinálj..innen is onnan is..és eggyütt is legyenek..stb. szóval ha már karácsony akkor úgy döntöttem legyen ahogy szeretné..:D 

Egyébként van még egy nyaklánc amiből már nem hiányzik semmi..kivéve a legfontosabbat: A LÁNCOT.
-.-". De a JÉZUSKA azt mondta ne vegyek semmit a kreatív boltban így remélem bevetette varázserejét és teremt valami ezüstláncfélét!! :D

Nincsenek megjegyzések: